Cílem projektu
je podchytit zájem o experimentální činost dětí s důrazem na rozvoj jejich kompetencí v dnešním světě.

Dalším cílem je smysluplné využití ICT komunikace. Uvědomování si potenciálního rizika při komunikaci na Internetu.

utorok 5. apríla 2011

To jsme my- ...zatím jen někteří...

Já jsem Nikodém Kofler chodím do školy v Lískovci a tu je na mně kontakt:
nikodem.k@seznam.cz

Matěj Slíva
e-mail : matej.sliva@seznam.cz
facebook: Matěj Slíva
Chodím do juda, hraju školní florbal a chci začít hrát fotbal za třetiligový Frýdek-Místek…, rád se chodím dívat na jejich zápasy a na vítkovický hokej. Z juda mám hodně diplomů a baví mě počítačové hry - Call of duty

Ahoj, Ráda tancuju,kreslím a dívám se na filmy..:D Jestli chcete tak si mě můžete přidat na facebooku..:) najdete mě pod jménem Markéta Zuczková , skype jako mekinka11 a nebo na ICQ 374510010.zatím se mějte Čááu..:))
Čau jmenuju je Kika Kaizrová =)Mezi moje zájmy patří: Taekwon-do, jízda na koni, poděsy (schůzka dětí z farnosti na faře), hra na kytaru a vést Misijní klubko v Paskově.

Jmenuji se Petra. Ve škole mě nejvíce baví matematika a angličtina. Fyzika nepatří mezi mé oblíbené předměty, ale naučit se to musím  . Ve škole chodím do dvou kroužků to jsou dramatický krouže a kroužek kytary. Mimo školu chodím do mnoha kroužků ty hlavní jsou TS Aktiv a SLPT Malá Ostravica. Ve volné čase také sportuji - hraju tenis, volejbal chodím na procházky s mým psem Nelinkou. Ráda se dívám na hokej.
Kontakty na mě: facebook – Peťul Ka
e-mail – petrakanokova@seznam.cz

Jmenuji se Tomáš Peter .V mém volném čase se věnuji PC hře WoW a fotbalu.

Jmenuji se Jan Michnik a mým nejoblíbenějším sportem je florbal a hokej a také proto hraju florbal ve škole. Moje nejoblíbenější hra na PC je Call of duty 7 a NHL 09. Ve volném čase jsem venku s kamarády. Mojí nejoblíbenější vyučovací hodinou je TV a INF.
Kontakt na můj facebook je Honza klamerka michnik
Čau Jmenuju se Gabriela Morongová ,nebo mi říkají gibi a nebo Zoro :D
Mám ráda Různé sporty třeba jízdu na koni , bruslení , Hraju na klavír , a mám ráda když jdu někde ven se svýma kámošema :D
Ahoj  Jmenuju se Pavlína Cielecká … mezi moje koníčky patří hra na flétnu a tančení.
Baví mě bruslení na kolečkových i ledních bruslích, jízda na kolech, plavání ,lyžování ,venky s kámoškami .Ve škole mě baví zeměpis a někdy i matika nebaví mě fyzika, český jazyk.
Kontakt:pavlina.cielecka@seznam.cz

Ahoj jsem Natálie Krasulová ,ale většina přátel mi říká Naty .Mezi mé nejoblíbenější činnosti patří :jízda na kolečkových bruslích, tancování , jízda na koni a hra na 3 zcela rozlišné hudební nástroje(klarinet ,kytara ,bicí).Jestli chcete můžete si mně přidat na Facebooku : Natuška Krasulovánebo na ICQ:411907499

2 komentáre:

  1. Ďakujeme za kontakty, my sa polepšíme v nadväzovaní kontaktov.
    Prosím vkladajte to radšej do TWINSPACE, lebo dlho načítava blog. Za pochopenie ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělá přehlídka mladých sportovců. To se vždycky člověk musí pousmát, jak jsou ti děcka nadšení do sportů. Teď to vidím u našeho syna. Začal hrát hokej, tak prochází katalogy a vybírá si hokejky, které by chtěl. Samozřejmě hokejku má, ale u sousedů je vždycky tráva zelenější, tak by chtěl pořád něco nového. :D

    OdpovedaťOdstrániť